יום שלישי, 27 במאי 2014

חדר שינה מנייר לבובה מנייר

כשהייתי ילדה קטנה, יותר מהכל אהבתי רהיטים קטנים לבובות ובובות מנייר עם בגדים להחלפה. בזבזתי בשמחה רבה את כל דמי הכיס שלי על סט חמוד של שולחן וכיסאות מיניאטוריים  או על ספה קטנה חדשה וצבעונית. התשוקה לצעצועים האלה עדיין קיימת, רק שהיום אני לא חייבת לבזבז על זה כסף. אני יכולה להכין לבד. לדוגמה, חדר שינה לבובה מנייר, עם מיטה וארון שיכיל את כל הבגדים היפים שלה. במקרה שלנו, מדובר על שלוש אחיות שחולקות חדר.  תכירו.


ולפניכן חלק קטן מהקולקציה האופנתית שלהן.


את הבובות המהממות האלה מצאתי באינטרנט, ההדפסה חינמית לחלוטין. והסגנון הוינטג'י תפס אותי מיד. רומנטי, עדין ונשי. הדפסתי, גזרתי וחיכיתי שליה תגדל ותגלה עניין באוצר הזה. וסוף סוף זה קרה! מרגע ההדפסה, האחיות האלה ישנו בשקט במעטפה לבנה ומשעממת, יחד עם הבגדים שלהן. אבל לנו זה לא מתאים. הן חייבות מיטה וארון. אמיתיים! 

אז הוצאתי מארון היצירה את הפריטים הבאים:

תיקייה גדולה צהובה
נייר מדוגם
מדבקות של בגדים, פרחים וצעצועים שנועדו לקישוט החדר.


אבל האמת היא שבסוף לא השתמשתי במדבקות, ואני חייבת לגלות לכם סוד נוסף, בשקט בשקט. עשיתי את כל הפרויקט לבד. המטרה הייתה לעצב את החדר עם ליה. אבל כנראה שהתשוקה מהעבר הרחוק השתלטה עלי, ופשוט רציתי סיבה טובה לשחק עם בובות מנייר. בנוסף, בלוק הנייר המדוגם החדש שרכשתי לא מכבר קרא לי לפרויקט חדש.
וזה מה שיצרתי. מיטה וארון בגדים בתוך תיקיית מסמכים גדולה.


  נתחיל עם הארון. נפתח את הדלתות ונציץ פנימה. בפנים תמצאו מדפים ומגירות מעץ מלא.


המדפים הגדולים נועדו לבגדים.


והמגירות על הדלת נועדות לאביזרי אופנה. כובעים, תיקים וסרטים לשיער.


הארון פשוט להכנה. גוזרים ריבוע או מלבן גדול, וגוזרים אותו באמצע. אלה הן הדלתות. מדביקים אותן זו לצד זו, רק לאורך הקצה החיצוני. אבל קודם יש להדביק את המדפים הגדולים. שימו לב שהאורך של המדפים והאורך הכללי של ארונות הארון שווים. את המדפים מדביקים בצורת ח' הפוכה. זאת אומרת שמורחים דבק רק על הצדדים החיצוניים והחלק התחתון. אנחנו יוצרים למעשה כיס שלתוכו יוכנסו כל הבגדים. באותה השיטה אנחנו נדביק את המגירות הקטנות. אלא שהפעם נגזור מלבן ארוך וצר שיתאים לאורך הדלת. גוזרים את המלבן לכמה רצועות. וקיבלנו את המגירות שלנו.
וככה זה נראה ללא הבגדים בפנים.


וכשמגיע הזמן לישון, ליה מכניסה את הבנות מתחת לשמיכה החמימה. גם את השמיכה הדבקתי בצורת ח' הפוכה.



כמובן שלכל אחות יש כרית משלה.



ולסיום, בטח תרצו לראות את הבנות מדגמנות כמה הופעות. אז בבקשה.



מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...