יום רביעי, 25 ביוני 2014

יום הולדת חגיגה נחדמת

אם אתן עוקבות אחרי בפייסבוק, אז אתן יודעת שהסיבה שבגללה נעלמתי בזמן האחרונה היא מסיבת יום ההולדת של הבת שלי. אני לא מאמינה שהילדה הקטנה שלי כבר גדולה! בת חמש. מאוד מרגש ויחד עם זאת קצת עצוב, הזמן טס כל כך מהר!


אז מכיוון שהבלוג שלי מוקדש לילדים שלי, ומהווה סוג של יומן של ההפעלות המשותפות שלנו, החלטתי לפרסם רשומה על החגיגות שלנו.
נתחיל מהסוף להתחלה, קודם המסיבה, ובסוף יום ההולדת עצמו.
אז זאת היפייפיה שלי ביום המסיבה. היא כל כך אוהבת חצאיות "בלרינה" כפי שהיא קוראת להן, שהייתי חייבת לקנות לה את החצאית הכי יפה שמצאתי בסגנון.


לרוב, אני נוהגת להכין את כל הקישוטים לבד, אבל השנה החלטתי לוותר לגוון וקניתי את כל הקישוטים בחנות. הצבע האהוב על בתי הוא וורוד, אז גם הקישוטים היו בהתאם. את המסיבה ערכנו בפליי גרופ (סוג של משחקייה בו נפגשות אמהות באמצע השבוע, אותו ניתן להשכיר בסופ"ש). במקום היה חדר משחקים ענק, מגרש משחקים בחוץ עם טרמפולינה ענקית, בימבות וארגז חול. אז החלטנו למקם את השולחן בחוץ. הגענו למקום כחצי שעה לפני בואם של האורחים (שכרנו את המקום לזמן מוגבל), ולכן רצתי כמו מטורפת בנסיון לקשט את המקום. מכאן העקימות של התצוגה.



נושא המסיבה היה ורוד-לבן-מנוקד. באחד החדרים סידרתי על השולחן חצוצרות מנוקדות.


חצאיות "בלרינה" מאוד פופולראיות באוסטרליה, והיה לנו מבחר נאה במסיבה.


שולחן הקינוחים. פירות, מרשמלו וורוד לבן וקפקייקים פטל שאפיתי עם דגלונים מנוקדים (הדגלונים לא למאכל:)).





ליה קיבלה מתנות מדהימות. היא ילדה מאושרת ביותר, כי בין המתנות היו שלוש (!) שמלות נסיכה. אחת מהן ליה לובשת בתמונה. 


לצערי הייתה לי דקה בלבד לצלם את הילדים לפני כל ההמולה של האורחים. אבל התמונה משקפת היטב את היחסים ביניהם :). 


עכשיו, נעבור לבוקר של יום ההולדת, שהיה יומיים לפני המסיבה. ליה התעוררה לשדה של בלונים ובאנר HAPPY BIRTHDAY שתליתי על הספרייה שלנו יום קודם. היא ישר חייכה ונכנסה למצב רוח חגיגי. המטרה הושגה! רגע לפני היציאה לגן, אירגנתי פוטו סשן קצרצר, למזכרת. החיוך שלה אומר הכל :)


לקראת הצהריים, הגעתי לגן של ליה עם עוגת דובי שהיא בחרה בעצמה. עוגת ספוג תפוזים מאוד פשוטה וטעימה לפי המתכון של אמא שלי.
הילדים ישר הקיפו את הדובי ושרו לילדה שלי יום הולדת שמח באנגלית. ליה מאוד התרגשה מתשומת הלב הפתאומית.


אחרי שהשתלטנו על הרוח והדלקנו את הנרות על העוגה, הרגע המרגש ביותר הגיע, כיבוי הנרות. ואם אתן שואלות את עצמכן למה הילדים האוסטרליים לובשים פיג'מה לגן, אז תדעו לכן שזה לא במקרה :), המנהלת הציעה יום פיג'מות, שבמקרה נפל עם יום ההולדת של ליה.


בערב המשכנו עם החגיגות ויצאנו לבילוי משפחתי במסעדה נהדרת עם נוף מדהים.


וזהו. הילדה שלי כבר בת חמש! גדולה גדולה (אבל עדיין קטנה). אוהבת אותך עד הירח ובחזרה ומאחלת לך את כל האושר שבעולם!



מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...