יום שבת, 28 ביוני 2014

משחקים עם שקיות מתנה

כפי שאתן כבר יודעות, חגגנו לליה יום הולדת. כמובן שאחרי יום ההולדת נשארו המון שקיות מתנה יפות. אני לא מתביישת להודות שאני שומרת את כל השקיות ומחחזרת אותן למתנות עתידיות. גם שומרת על איכות הסביבה וגם חוסכת. אבל יש עוד כמה דרכים למחזר אותן, ועל זה אני רוצה לספר לכן היום. קיבלנו מתנה בשקית ענקית (אבל ממש ממש ענקית), אבל היא נקרעה עוד לפני שהספקנו להביא אותה הביתה. מה שאומר שכבר לא יכלתי לשמור אותה, אבל גם כאב לי הלב לזרוק אותה לפח אחרי שימוש של שנייה וחצי. חבל על איכות הסביבה! אז המצאתי לה שימוש נוסף לפעילות ערב עם הילדים.


הפכתי את הנסיכה למשחק לתרגול קריאה. כתבתי על נייר (דואר ישן, שוב ממחזרת) כמה מילים אותן רציתי שליה תקרא. אף, עין, שמלה, כתר, כוכב, פה, שמלה וכו'. וביקשתי ממנה לקרוא את המילה ולשים את הפתק במקום הנכון.


אחרי זה הוצאתי את המדבקות, והצעתי לילדים לקשט את השיער ואת השמלה של הנסיכה. מכיוון שהציור הופיע משני הצדדים החיצוניים של השקית, פירקתי את השקית לשתי חתיכות, וכך הילדים עבדו כל אחד על הנסיכה שלו, מבלי לריב.
תראו את הסיכות היפות שעיטרו את ראשה של הנסיכה החגיגית שלנו.


וגם השמלה קיבלה עיצוב חדש.


וזהו. לפחות ניצלנו את השקית ליצירה וללימוד.
דרך נוספת לשחק עם שקיות בסגנון, היא להפוך אותן לדף עבודה עם בצק משחק. במקום המדבקות ניתן היה לקשט את השמלה עם הבצק. או להדביק את בצק המשחק סביב קווי המתאר של הציור או האותיות שמופיעות על השקית. אם על השקית מופיע ציור של חיה, אפשר להכין לה אוכל מבצק משחק, וכו'.

ולסיכום בקשה אישית, אם אתן חייבות להביא מתנה בשקית, אז לפחות תתאימו את גודל השקית לגודל המתנה, תנסו ללכת על שקית קטנה ככל האפשר :). תודה מראש :)



מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...