יום שבת, 28 ביוני 2014

אוויר, ים יבשה - משחק עם מדבקות

הקטנצ'יק שלי כזה בן טיפוסי, הוא פשוט משוגע על מכוניות, רכבות וכלי תחבורה באופן כללי. אז אני מנסה להתאים את משחקי החשיבה שלנו לאינטסרים שלו. הוא גם אוהב מדבקות, אז המשחק הבא שהכנתי לו היה מושלם עבורו והעסיק אותו להמון זמן. על הדרך תרגלנו את המושגים "אוויר, ים יבשה". 

וזה מה שהיה לנו:
ציור שציירתי של שמיים, כביש וים.
מדבקות של כלי תחבורה שונים.

המטרה: להדביק את כלי התחבורה במקום הנכון, מטוס בשמיים, ספינה בים ומכוניות על הכביש.


כשליאם ראה את הציור, הוא ישר תפס את המשאית שלו והסיעה אותה על הכביש.


אחרי כמה סיבובים של המשאית, עברנו למשימה עצמה. ליאם התחיל להדביק את המדבקות. הגשתי לו את המדבקה והוא הדביק במקום הנכון. פה ושם היו טעויות, וכשהדביק את הספינה בשמיים, ניסיתי להנחות אותו בשאלה (לא מגלה את התשובה מיד, נותנת לו הזדמנות לחשוב לבד). שאלתי אותו "איפה הספינה שטה? תראה לי עם האצבע."


ואז ליאם ראה בין המדבקות את הרכבת... אז הייתי חייבת להוסיף לציור גם מסילת ברזל.


הרכבת מוכנה לצאת לדרך. ואופס, כבאית בשמיים???


והתוצאה הסופית.


במשחק זהה ניתן לשחק עם מדבקות של חיות (דגים בים, ציפורים בשמיים ושאר החיות על היבשה).
תהנו!
מתאים לכל הגילאים (מהרגע שהילד לומד להדביק מדבקות:))


מזמינה אותכם לעמוד הפייסבוק שלי, עולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...