יום רביעי, 4 ביוני 2014

אקווריום בקופסא


כל המשחקים של היום היו מוקדשים לנושא הים. לקראת הנושא הזה הכנתי המון הפעלות ומשחקים מיוחדים. את חלקם אציג ברשומות נפרדות בבלוג. אבל היום אני רוצה להראות דווקא את המשחק שסיכם את היום שלנו. אקווריום בקופסא. אני חייבת לציין שהתוצאה הייתה מרהיבה. אחרי עבודה של כמה דקות בלבד, קיבלנו עולם ימי מדליק, תלת מימדי וחוויתי ביותר.

אם תרצו לשחזר את החוויה, תצטרכו קופסת קרטון גדולה, כמה סרטים כחולים או נייר קרפ כחול חתוך לרצועות דקות. סלוטייפ, ספרים על דגים, מדבקות, תמונות של דגים וכל דבר אחר שיכול לשמש בתור תפאורה. וכמובן, צעצועים של יצורים ימיים.

נתחיל מהתפאורה המרכזית של האקווריום, הסרטים. יש לי קופסא גדולה בה אני שומרת סרטים ממתנות, שרוכים מבגדים ושאריות בדים. כשפתחתי את הקופסא גיליתי שם המון סרטים בגוונים כחולים. הדבקתי את כולם עם סלוטייפ אל גג הקופסא, כפי שאתם רואים בתמונה.



אפילו הדבקתי סרט מנצנץ, שתרם אפקט של בועות ונצנוץ של המים. שימו לב לטקסטורות השונות של הסרטים. ממש חוויה חושית.


הוספתי גם כמה קונכיות קטנות שליה אספה בחוף הים.


 בתור תפאורת רקע הוספתי ספר על עולם המים, עם חלוניות נפתחות.


והנה מבט על הקופסא מלמעלה.


התיישבתי יחד עם ליה, והתחלנו לבנות עולם ימי משלנו. יצרנו הצגה של ממש, וליאם היה הצופה הקטן. הוא היה מרותק! ואני נדהמתי מהדמיון של ליה. נתתי לה להוביל את הסיפור.


כשממש החשיך ובקושי הצלחנו לראות את תוכן הקופסא, הוספנו תאורה מלאכותית. הפנס של הפלאפון הציל אותנו ותרם לתחושה העמוקה והעמומה של הים.


בהמשך המשחק הוספנו כמה קוביות ליצירת מגרש משחקים מקוביות. הצורך למשחקייה נוצר אחרי שהדולפין הדגים לנו כיצד הוא יכול להתנדנד על הגלים :)


אחרי שהמשחק ימאס עלינו, אני חושבת לתרום את הקופסא לגן הילדים של ליה. או לאחסן במוסך למשחק חוזר. כבר עכשיו נוצר לי הרעיון ליצור עולם של פיראטים בים, עם תיבת אוצרות והפתעות נוספות....

תהנו!

ובעמוד הפייסבוק שלי, עולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...