יום רביעי, 11 ביוני 2014

צבעים וחוטים

זוכרות את הכרטיסיות הצבעוניות מהרשומה של אתמול? אז ככה הן נראו במקור, דפים צבעוניים ענקיים, אותם חתכתי לכרטיסיות קטנות. אני תמיד מנסה להוציא את המקסימום מכל חומר גלם שנמצא ברשותי.



במשחק הזה שיחקתי עם הילדה הגדולה שלי, אבל אני מאמינה שגם הקטנים יסתדרו מצויין. על מנת לשחק גם תצטרכו למצוא חפצים קטנים בצבעים שונים, זה יכול להיות כל דבר אותו ניתן למיין.
אני השתמשתי בחוטי תפירה. חומר חדש איתו ליה טרם שיחקה.



המטרה של המשחק, לסדר את החוטים לפי צבעים. מכיוון שהכרטיסיות באות בכמה גוונים מכל צבע, וכך גם החוטים, המשימה הפכה לאתגר חשיבה.



ליה מאוד נהנתה לרוץ סביב הדפים הצבעוניים ולשחק עם החוטים אותם היא צריכה למיין.



במהלך המשחק לימדתי את ליה כיצד להתאים גוון לגוון וחיזקנו את המושגים כהה ובהיר. 


 על הדרך למדנו כמה צבעים חדשים (גיליתי שממש חסר לי ידע בשמות הצבעים. גם אמא צריכה שיעור ודחוף).



היה כיף!



מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...