יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

כיצד לשמור את זכרונות הילדות? הגרלה עם פרס!

מי מאיתנו לא אוהבת לשלוף את המצלמה של הסמארטפון שלנו, כדי לתעד כל צעד וצעד של הילדים היקרים לנו מכל. ובואו נודה, במגרש המשחקים כל אמא הופכת לפפארצי, והילד שלה לכוכב הוליוודי. אבל מה אנחנו עושות עם אלפי התמונות והסרטונים שצילמנו? הרי אנחנו כל כך גאות ברגע המרגש/המצחיק/המיוחד שתפסנו עם המצלמה שלנו. והיינו רוצות לשמור אותו לנצח נצחים  ולהראות לכל הדודים והדודות, ולסבתא ולסבא, ולחברים ו... בקיצור, הנקודה הועברה :)
אז היום אני רוצה לספר לכן על שיטה נהדרת לשמירה של זכרונות הילדות בפרט והמשפחה בכלל, שתאפשר לכם לשמור את הזכרון לנצח נצחים, וגם תאפשר לשתף את הזכרון עם אלא שבאמת אכפת להם מהילדים שלנו (במקום כל "החברים" שלנו מהפייסבוק).
אז מה הסוד? תשלפו את המכשיר הנייד שלכן, תכנסו לחנות האפליקציות ותחפשו אפליקציה מיוחדת במינה (וחינמית!) העונה לשם Keepy (המצאה ישראלית כמובן).  


לחצי כאן לשמיעת ההקלטה

ואתן רוצות לשמוע משהו ממש וואו? ברגע שאתן פותחות את החשבון שלכן, אתן מקבלות קישור לעמוד אינטרנט פרטי משלכן (אלא אם כן החלטתן לשתף כמוני.) אתר שישמור את כל הזכרונות שלכן, הזמין מהמכשיר הנייד וגם מהאינטרנט במחשב. מדהים! 


אחד מהיתרונות הגדולים של Keepy הוא שאין חשש שהסלולארי ילך לאיבוד ואתו כל התמונות שצברנו, הרי זה לא סתם תמונות, אלה הם זכרונות היקרים לליבנו. הכל נמצא ברשת לכל החיים. והכי כיף, שזה כל כך זמין. פשוט מוציאה את המכשיר הנייד, פותחת את האפליקציה בזמנך הפנוי (בתור למרפאה או למספרה למשל), ושומרת את הזכרונות פנימה. יותר פשוט מזה אין. והכי נחמד, שאת יכולה להשאיר הערה כתובה או אפילו מוקלטת (!!!) ליד כל תמונה שהעלת. ככה שתדעי בדיוק מה קורה בזכרון שלפניך.  אז מה הם שאר היתרונות של Keepy?

מכירה את זה שהילד שלך משחק כל כך יפה, שבא לך לשמור את הרגע הזה לכל החיים בראש? הרי זה רגע מרגש שלא יחזור שוב. אז למה לא לשמור אותו באמת ועל הדרך לתת למשפחה הקרובה להגיב בוידאו או בטקסט ולשמור גם את התגובות לכל החיים? 


ומכירה את זה שהילד שלך אומר משהו ממש חמוד או ממש מצחיק, ואת עושה את כל המאמץ כדי לזכור את הפנינה שיצאה לו מהפה, בשביל לספר בערב למשפחה המורחבת? ואז מגיע הערב ואת משתדלת בכל הכח להזכר במשפט הגאוני של הקטנטן שלך, ופשוט לא מצליחה? אין צורך לזכור יותר! ברגע שהילד אומר משהו סופר חכם (וזה חכם לא רק בגלל שהוא הבן שלך, כמובן), תפתחי את Keepy, ופשוט תכניסי את המשפט בתור ציטוט. גאוני! גם חסכת מקום בזכרון הנייח שלך (המח :)), וגם הכנסת את הזכרון להיכל זכרונות הזמין לנצח נצחים (Keepy). 

                                                    

מה שאני אוהבת באפלקיציה הזו, שהיא מאוד מסודרת, ומאפשרת לשמור זכרונות לכל ילד בנפרד. ככה הזכרונות לא יתבלבלו, וכל ילד יוכל לראות את הזכרונות של עצמו. רואות את התמונות העגולות מצד שמאל? ככה נראה האלבום של כל ילד.


ומכירה את זה שהילדה שלך ציירה את הפוני הכי יפה שהאנושות ראתה מימיה, וממש בא לך לשמור את הציור הזה (יחד עם אלף אחרים ששוכבים על המדף בספרייה העמוסה גם ככה), ובא לך ממש להראות את הציור המוכשר הזה לכל שאר החברים/סתבא/סבא? אז את פשוט מצלמת את הציור עם המצלמה של הסלולארי, מעלה אותה בשנייה וחצי ל-Keepy והאפליקציה כבר תדע לעדכן לבדה את כל המשפחה והחברים שהכנסת לרשימת ה"מנויים" שלך. הם כבר יקבלו את העדכון במייל, ואף יוכלו להשאיר תגובה על התמונה "כל הכבוד! ידעתי שהנכדה שלי היא לא פחות מפיקאסו!", על החתום, סבתוש.


ומכירה את היצירות התלת מימדיות שלא ניתן לשמור, כמו יצור חמוד מבצק משחק, או הברקה גאונית בזמן משחק חופשי שכדאי לשמור? פשוט מצלמים ומעלים ושומרים ב-Keepy.

  

ומכירה את זה שמצאת בחנות מציאה ובא לך שכולם ידעו על קיומה? 


כפי שכבר ציינתי, האפליקציה הזו חינמית ומאפשרת לשמור 31 זכרונות בחודש. ואם תרצו לשמור יותר מ-31 זכרונות בחודש, תמורת תשלום של 2.99$ לחודש, תוכלו לשמור זכרונות ללא הגבלה. 
האפליקציה זמינה גם לאייפון וגם לאנדרואיד.

עכשיו לרגע הכי מרגש, הגרלה עם פרס, פרס פרס! הפרס השווה הוא קייס לסמארטפון עם אחת מהתמונות שתשמרו ב Keepy. על מנת להכנס להגרלה יש לעמוד בשני תנאים בלבד:

1. לפתוח חשבון Keepy  ולשמור שם תמונות (במידה ותזכו, אחת מהתמונות שהעלתן ובחרתן תופיע על הקייס).
2. לתייג לפחות שלוש חברות בתגובות של הרשומה בעמוד הפייסבוק של "אמא עם המצלמה" או לעשות שתוף (Share) של סטטוס התחרות בעמוד הפייסבוק הפרטי שלכן.

בהצלחה!!!

מוזמנות ללחוץ על הקישור הבא כדי לפתוח את החשבון בKeepy ולהשתתף בהגרלה:

המנצחת תוגרל ביום חמישי הבא (11.9.2014)
שם המנצחת יוכרז בעמוד הפייסבוק של אמא עם המצלמה ודרך הודעה פרטית למנצחת.


ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...