יום שני, 3 באוגוסט 2015

הילד לומד כשמעניין לו

אתמול סיפרתי לכן, שאני נוהגת להגניב חוברות עבודה על שולחן היצירה של ליה, בת החמש (כבר בת שש, לקח לי זמן מה לפרסם את הרשומה, אופס). כמו כן, כתבתי שאני ממליצה לזהות את האינטרסים של הילד, דברים בהם מתעניין ודברים המסקרנים אותו, ולהציע לו כלים לעידוד הסקרנות שלו בנושא. בזמן האחרון, ליה עוסקת הרבה בשדרוג הכתב שלה, היא מתנסה בסגנונות שונים, ואפילו ביקשה ללמוד לכתוב באותיות מחוברות (להזכירכן, היא כותבת באנגלית). 
אז כנובן שרצתי לספרייה, והלוותי ספר בנושא קליגרפיה (אמנות הכתיבה הקישוטית). עיינו ביחד בספר באחד הערבים, ואחרי זה הנחתי אותו על שולחן היצירה של ליה.  



יום למחרת, מצאתי על שולחנה את תוצאות העבודה העצמאית שלה. היא בחרה לעבוד על השם שלה, כפי שרואים בפנקס מצד ימין.



יצא מעולה!



והנה הנסיון שלה בכתיבה מחוברת. 



ותרגול אותיות. 



מאוד גאה בה.


ועוד אות יפייפיה, שכל כך אהבתי שתליתי בגלריה שלנו. 


זאת דוגמה ישירה לרשומה של אתמול. אם מוצאים את הנושאים שהילד מתעניין בהם, ומציעים לו אפשרויות לחדד את העניין שלו, התוצאות לא יאחרו להגיע. 
תהנו!


ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...