יום רביעי, 6 במרץ 2013

עוגה עם הפתעה

את יום ההולדת שנתיים של ליה חגגנו פעמיים. פעם אחת בגן עם הילדים ופעם שנייה עם החברים והמשפחה. בגן המקסים שליה הלכה אליו היה מקובל להביא מתנה לא יקרה לכל ילד שחוגג יום הולדת. וכשיש בגן בערך 20 ילדים, לא מסובך לחשב לבד עם כמה מתנות אתה חוזר הביתה. לכבוד המסיבה בגן לקחתי בעבודה חצי יום חופש. קמתי מוקדם מוקדם בבוקר במטרה לאפות לליה עוגה טעימה ויפה. כמה ימים לפני זה נתקלתי בתוכנית "סודות מתוקים" של קארין גורן, בה היא אפתה עוגה שנקראת "עוגת תפוחים לעצלנים" שהמרכיב העיקרי שלה היה רסק תפוחים. ובכן, אמרתי לעצמי, רסק תפוחים יש, עצלנית יש, אפשר לאמץ את המתכון!
בדיוק קיבלתי מאמא שלי תבנית סיליקון נחמדה בצורת ורד. הוצאתי את התבנית, את המרכיבים והתחלתי בעבודה.
העוגה המוכנה העלתה ניחוח תפוחי וקינמוני (עוד מרכיב של העוגה, שאותו חשוב לציין בנפרד, תכף תבינו למה).
לקחתי את העוגה, את ליה בשמלתה היפה ואת שקיות ההפתעה לילדי הגן וזזנו למסיבה. הגננות מאוד שמחו שהבאתי עוגה ביתית והתלהבו מזה שהיא עדיין חמה.
החגיגה עברה מצוין, הילדים מאוד אהבו את העוגה ואפילו רבים מהם ביקשו תוספת.


איפה, איפה, איפה, איפה העוגה?
כולי נרגשת שהעוגה הייתה להיט ושהכל עבר מצוין, נפרדתי מליה בנשיקה וחיבוק ונסעתי לעבודה.
בערב אספתי את ליה מהגן, ואז חיכתה לי ההפתעה (לא סתם קראתי לרשומה עוגה עם הפתעה, הבטחתי הפתעה ואני מקיימת), ליה הייתה מכוסה בנקודות קטנות על הפנים, על הגב והחזה, בקיצור, פריחה. מסתבר, שליה אלרגית לקינמון!!!! (???) אבל, אבל, רציתי שהעוגה תהיה מיוחדת, שכל יהיה מושלם...
הרגשתי האמא הכי גרועה בעולם, שגרמה לילדה שלה פריחה עם עוגה שנאפתה במיוחד ליום הולדתה. אירוני, לא?

יחד עם זאת חשוב לציין שהעוגה הייתה באמת סופר טעימה ונאפתה עוד הרבה פעמים בעתיד. לא יכולתי לוותר על עוגה כזו טעימה שנאפת בכזו קלות. ממליצה עליה בחום. רק הערה אחת, הפחתתי משמעותית את כמות הסוכר, כוס אחת במקום 2 כוסות.
והנה המתכון:
http://www.carine.co.il/htmls/page_1768.aspx?c0=14171&bsp=14152



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...