יום שלישי, 5 בפברואר 2013

מתנה לתינוק בנושא לוויתנים

סיפרתי לכם כבר שהוזמנתי למסיבת BABY SHOWER והראתי לכם את הצלחת שהכנתי לכיבוד שהבאתי איתי למסיבה. עכשיו אני אשמח להראות לכם גם את המתנות שהכנתי. מכיוון שכלת המסיבה ההריונית שיתפה אותנו שהיא מתככנת לעצב את חדר התינוק עם אלמנטים של לוויתנים, החלטתי שזה יהיה נחמד לתפור לתינוק לוויתן רך ונעים למגע (מפליז).



ולמה הלוויתן צהוב? כי זה צבע האביזרים לחדר שהיא בחרה לתינוק. הנה הרשומה על כך בבלוג שלה. על אותו עיקרון תפרתי לבנה לא מזמן שק לצעצועים מאותו פליז צהוב.
מצאתי את הדוגמה לתפירת הלוויתן פה. הוספתי אלמנט נוסף שלא מופיע במקור וזה "המזרקה" הקטנה שיוצאת לו מהראש (איך בדיוק קוראים לזה?).

נראה לכם שליה אהבה אותו? טוב, עכשיו ברור שאני חייבת להכין לה אחד כזה.





מתנה נוספת שהכנתי זה מובייל לויתנים. השתמשתי כבסיס בקרטון מקופסת קורנפלקס, אליו הדבקתי ניירות צבעוניים, כל לוויתן זכה בצבע אחר. עליהם הדבקתי אותיות שיצרו את המילה BABY.



את המובייל אפשר לתלות על דלת החדר, על שידת ההחתלה, על ידית הארון וכו'. הנה ליאם מדגמן את המובייל התלוי על ידית השידה (נכון שצבע השידה מזעזע??? איך אני רוצה לצבוע אותה בלבן ולהחליף את הידיות. יום אחד זה יקרה. מבטיחה!).




המובייל בזמן העבודה



והנה כל המתנות ביחד בתוספת מתנה קנויה נוספת שנכנסה לחבילה.



וכמובן איך אפשר בלי כרטיס ברכה עם המוטיב החוזר? יש לי מכשיר מיוחד כזה שאיתו אפשר ליצור צורות תלת ממדיות על דפים. בחרתי בצורות של ספירלות ליצירת אפקט של גלים. עליו הדבקתי תמונה עגולה של לוויתן שמצאתי באינטרנט ועשיתי לה מסגרת כחולה. הפריט הזה הודבק על ספוגית עם דבק דו צדדי ליצירת אפקט תלת ממדי.



דרך אגב, אתם רואים את הקופסא הלבנה שעליו עומד הכרטיס? זה פרויקט נוסף שאני עובדת עליו לאחרונה. אתם לא תאמינו איך הקופסא נראתה קודם...


ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...