יום שני, 4 במרץ 2013

מצאתי מציאה

כבר ציינתי בעבר שאני חובבת גדולה של גראז' סיילס. אני תמיד מגיעה לכל אירוע שכזה בהתרגשות, מחכה לראות איזה אוצר יחכה לי הפעם. לפעמים הציפייה משתלמת, כמו עם הרכישה הזו. ברגע שראיתי את זה התאהבתי. קודם כל אהבתי שזה עשוי מעץ (חומרים טבעיים זה תמיד יתרון), וכמובן שאהבתי את הציורים והצבעים שהקנו לפריט הזה תחושה וינטאז'ית. והמחיר? מצחיק! יותר נמוך מזה לא יכול להיות, דולר אחד בלבד!
בהתחלה חשבתי שהוא ישמש ככלי לאיחסון כל ציוד ההתחלה של התינוקי הקטן שלי (שאז היה בן כמה חודשים בלבד). תיארתי איך אשים בו חיתולים, משחת החתלה ומגבונים לחים ואשים את הקופסא על שידת ההחתלה. אבל כשהגעתי הביתה החלטתי לייעד אותה למשהו אחר. אספתי את כל כלי הציור של ליה, עפרונות, טושים, גירים, צבעי שעווה ופסטל וסידרתי אותם יפה בקופסת העץ החדשה. מחולקים לקופסאות פלסטיק לפי סוגים שונים. הקופסא מפארת עכשיו את שידת המשחקים של ליה שבחדרה. ואני תמיד נהנת להתסכל עליה. אכן מציאה!



ומהצד השני


 
ואיפה אתם נוהגים לאחסן את הצבעים של הילדים?

 

ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...