יום חמישי, 7 במרץ 2013

עוגיות מלבד

ליה מאוד אוהבת עוגיות, ממש כמו אבא שלה. אז חשבתי שיהיה נחמד אם תהיה לה ערכת משחק משלה להכנת עוגיות. הלכתי לחנות המלאכה האהובה שלי, קניתי דף לבד בצבע חום בהיר (בדומה לבצק), חיפשתי בבית אביזרים שיכולים להשלים את המשחק, גזרתי את הלבד, הוספתי את האביזרים הביתיים ותוך כמה דקות בלבד המשחק היה מוכן.



את כל המשחק שמתי בתוך קופסת שוקולדים (עם ריח שוקולדי במיוחד). אולי יגיע היום ואני אקשט את הקופסא, בינתיים התמונות של השוקולדים נראות לי רלוונטיות לתוכן הקופסא.



אז בואו נכין את העוגיות.
קודם נרדד את הבצק. (המארוך הגיע אלינו יחד עם מכונת פסטה שבעלי קנה לעצמו).



אחרי שהבצק מרודד יפה יפה,



אפשר להתחיל לקרוץ את העוגיות מהבצק (בחרתי מסט הקורצנים שלי שתי צורות שידעתי שליה תאהב במיוחד)



את העוגיות מעבירים לתבנית אפייה (המכסה של קופסת שוקולדים)



מצפים עם קרם צבעוני (לבד בצבעים שונים)



מכניסים לתנור ל15 דקות ובתאבון!



ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...