יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

כיצד לאחסן פאזלים ביעילות

מכירות את זה שכשקונים פאזל חדש לילדים, פותחים את הקופסא הענקית ומגלים שהחלקים בפנים בפנים תופסים רק רבע מנפח הקופסא? כנראה שחברות הפאזלים חושבות שיש לנו מקום איחסון בלתי מוגבל... אז זהו, שלא :). על מנת לייעל את איחסון הפאזלים אימצתי שיטה שעוזרת לי לשמור על הסדר וחוסכת לי מקום על מדף הצעצועים.


ברגע שפאזל חדש מגיע לביתנו, האריזה פוגשת את המספריים שלי. אני גוזרת את כל התמונות מהאריזה (במיוחד אם מדובר באריזה המכילה כמה פאזלים שונים).


ואת הפאזל עצמו אני מעבירה לשקית עם סוגר (זיפלוק).


בתוך השקית אני שומרת גם את התמונה שגזרתי, כדאי שנדע איך אמור להראות הפאזל המלא.


אני מקפידה לגזור את התמונה יחד עם מספר החלקים, כדאי שנדע כמה חלקים אמורים להיות בשקית, למקרה שכמה מהם ילכו לאיבוד.


את כל השקיות עם הפאזלים אני שומרת במגירה נשלפת בכוננית שעומדת בפינת המשחקים.


דרך אגב, מאוד קל לשלוף שקית כזו מהמגירה ולשים בתיק לפני היציאה מהבית, יעיל במיוחד כשהולים להתארח אצל אנשים שאין להם ילדים או בכל מקום אחר בו נרצה להעסיק את הילדים לזמן ארוך.


הרכבה נעימה :)

ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

2 תגובות:

  1. שלום לך
    קראתי את הפוסט הזה מזמן, יחד עם עוד דברים מהבלוג היפיפה שלך.
    והרעיון נתקע לי בראש. והסתבכתי רק עם ה'מאיפה קונים שקיות זיפלוק?'
    אבל היה לי ברור שאני עומדת לממש את הרעיון המקסים הזה.
    ואז הבלוג שלך אבד לי. ולא הצלחתי לאתר אותו שוב, רק זכרונות יפים נשארו לי ממנו.
    והיום, אחרי שעברנו דירה, וברור לי שאני חייבת, אבל חייבת כבר לממש את הרעיון, כי אני רוצה שחדר הילדים החדש יהיה מסודר, מה שלא התאפשר די בבית הקודם, ועכשיו זה הזמן לתקן הכל.
    אז חיפשתי איפה לקנות את השקיות, ועוד לא הגעתי למסקנה חד משמעית
    אבל על הדרך חיפשתי גם את הבלוג שלך.
    ולשמחתי, הצלחתי למצוא אותו, נראה לי שזה כבר אחרי כמה שנים (שקראתי את זה בחופשת לידה הקודמת...)
    ועכשיו הוא יכנס לי ל'מועדפים'.
    כי הרעיונות שלך מקסימים, וגם אם אני לא מתחילה לממש אותם, הם מוסיפים לי, וזה כבר טוב.
    תודה לך.
    חגית

    השבמחק
    תשובות
    1. חגית, תודה רבה על ההודעה המקסימה שלך ומזל טוב על מעבר הדירה :)
      בארץ יש שקיות זיפלוק של חברת ניקול וגם באיקאה.
      אני שמחה שמצאת אותי, ומקווה שאמשיך לתרום גם בעתיד.
      המשך יום נעים!
      אמא עם המצלמה

      מחק

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...