יום שלישי, 21 באפריל 2015

יום הולדת שלוש - בנושא רכבות

לפני כמה חודשים חגגנו לילדון האהוב שלי יום הולדת שלוש. הוא כבר ממש גדול! וכמו בכל שנה, אני אוהבת להשקיע במסיבות ימי ההולדת של ילדי ולעצב את יום ההולדת סביב נושא מסוים, הקרוב לליבם של המתוקים שלי. הפעם הנושא הנבחר היה רכבות. ליאם שלי פיתח אובססיה לרכבות, ולא היה לי ספק שהוא יהנה מהעיצוב והמשחקים שתכננתי עבור המסיבה.


השנה חגגנו בבית, או יותר נכון בגינה שלנו. את העיצוב התחלתי כבר בכניסה. בחרתי לעצב את הגינה בנושא תחנת רכבת. לשם כך פיזרתי בכניסה כמה תמרורי רכבת, והדבקתי על הרחבה המובילה אל כניסת הבית מסילת רכבת מסלוטייפ שחור.


וככה פגשנו את האורחים.


השנה השקעתי גם בתסרוקת של ליה.


אחרי שהאורחים נכנסו לחצר הפנימית שלנו, ניצבו בפניהם המשחקים הבאים. כולם בנושא הרכבת. בתמונה לא רואים כמה משחקים נוספים, שאראה בהמשך.


וזה האביזר המרכזי של המסיבה, קטר שעיצבתי במיוחד לצילום הילדים. הקטר עצמו עשוי מקופסת קרטון, הקישוטים מוואשי טייפ והגלגלים מצלחות חד פעמיות כחולות. את ארובת הקטר גזרתי מקרטון גם כן וצבעתי בצבע שחור, ואחרי זה הדבקתי עם דבק לבן אל גוף הקטר. את החלון גזרתי באמצעות סכין יפנית.


התמונות יצאו ממש מגניבות.




ועוד קצת רכבות למשחק ולצילום. קרנות של תומס. עטפתי קופסאות גדולות בנייר טישיו, והדבקתי בחלק הקדמי פרצופים מהסרט המצוייר, את הפרצופים מצאתי באינטרנט. אחרי המסיבה תרמתי את הקופסאות לגן של ליאם. הגננת אמרה שהילדים בגן מאוד נהנו :) (הרעיון מהאתר הזה).


ומכיוון שהנושא שלנו זה תחנת רכבת, חייבים כרטיסי עלייה. הכנתי עבור הילדים עמדת קופה.


עם כסף משחק (מחנות של הכל בקשל וחצי), כרטיסים שגזרתי מנייר צבעוני שהזכיר לי כרטיסים והוספתי גם כמה טושים למשחק חופשי. את הקופה הצבתי על הדשא בצמוד לאוהל צבעוני (אותו ניתן לראות כמה תמונות קודם), עליו הדבקתי את השלט - תחנת רכבת.


 עוד משחק שהכנתי, מבוסס על רעיון שמצאתי באינטרנט. העתקתי כמעט בשלמות את הרעיון המקורי. וזה משחק קליעה למטרה. הילדים אמורים לזרוק פחם לתוך המטרה, או יותר נכון לתוך החלונות שגזרתי בתוך קופסה שנשארה מסט הכיסאות שקנינו.
הקופסאות האלה ממש שימושיות, זוכרים את המספרה שפתחנו על בסיס הקופסאה הזו?


את הפחם עשיתי מכדורי קלקר לבנים, אותם צבעתי בצבע שחור, וסידרתי יפה בקופסה אותה עטפתי בנייר כסף.


בכוונה גזרתי שני חלונות, כדי שכמה ילדים יוכלו לשחק במקביל, ולא לחכות בתור אינסופי.


בפינה אחרת של הגינה הצבתי שולחן עם דפי צביעה שהדפסתי מהאינטרנט. בנושא רכבות כמובן.


את שולחן האוכל עיצבתי גם כן בהתאם לנושא שלנו. למזלי, כמה ימים לפני המסיבה, מצאתי בהנחה ממש גדולה את כובעי המסיבה האלה, בול בזמן!


ועוד קצת כיף לפני האוכל. טרמפולינה!



והחלק הכי כייפי, פתיחת המתנות!


ונעבור לרגע שכולם הכי מחכים לו בכל מסיבת יום הולדת - העוגה! אני רחוקה מלהיות מעצבת עוגות, אבל מאוד השתדלתי להכין עוגה שתתאים לנושא. הנרות מחנות הכל בשקל וחצי מישראל.


הילדון שלי היה מאושר עד השמיים.


סביב שולחן האוכל סידרתי מסילת ברזל עם רכבות. מסילת ברזל נוספת סידרתי יפה על הדשא, למשחק חופשי.


ליאם מאוד נהנה במסיבה, ועד היום נזכר בעוגת יום ההולדת שלו. הצלחה!
למרות שהמסיבה הייתה מושלמת, המשפחה הייתה חסרה לנו, מאוד! אבל הם כן לקחו איזשהו חלק במסיבה, בשעות הבוקר, ביום ההולדת, הם איחלו לליאם שלי יום הולדת שמח דרך סקייפ. והתמונות האלה, המתעדות את השיחה הזו, אהובות עלי במיוחד.


רואים את הבלונים על הרצפה? פיזרנו אותם ערב קודם לכן, כשהילדים כבר ישנו. כדי שליאם ימצא אותם בתור הפתעה בבוקר של יום ההולדת. יצא מאוד נחמד.


וזהו. חייבת עוד להראות לכם את יום ההולדת משנה שעבר, בנושא חיות. אני באיחור לא נורמאלי עם הרשומה ההיא :)


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...