יום שני, 15 ביוני 2015

משחק ממגנט במו ידינו

ילדים אוהבים לשחק עם מגנטים, זאת עובדה. תנסו להדביק על המקרר כמה מגנטים צבעוניים בהישג ידם של הקטנטנים שלנו, ותך כמה דקות המגנטים יזכו לסידור מחדש.

מגנטים נהדרים גם בתור משחק קליל שיעזור להעביר את הזמן בזמן נסיעה במכונית, בזמן המתנה בתור לרופא ואפילו במסעדה.

ניתן לרכוש משחק בסגנון בחנות בכמה עשרות שקלים, או לחלופין, להכין את המשחק בכמה שקלים בודדים. כן כן, בגרושים!

לשם כך תצטרכו מגנטים ממוסחרים שמוצאים מדי פעם בתיבת הדואר (אם אין לכם, תבקשו מהמשפחה או החברים, אני בטוחה שהם ישמחו להיפרד מהם), מדבקות שטוחות (לילדים מתחת לגיל שנתיים עדיף מדבקות שטוחות וגדולות מאוד) ולוח מגנטי (או קופסת פח קטנה).

אני בחרתי מדבקות בנושא קרקס, כי הילדים שלי ממש אוהבים כל מה שקשור לקרקס. וגם כי זה מה שהיה לי בבית באותו הרגע :)


בשלב בראשון, נקלף את המדבקה עם הפרסומת. הילד יותר מישמח לעזור לכם בשלב הזה.



בשלב השני נדביק את המדבקות שלנו במקום המדבקה שהסרנו.


וגוזרים. עוד משימה לילד. למה שרק אמא תעבוד קשה?


ובשלב האחרון, משחקים!


איזה כיף!



תהנו!


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...