יום שלישי, 21 באוקטובר 2014

צלחת הגשה עם סרט בצד

שוב היה לי שבוע עמוס בהרבה פרוייקטים. אני אפילו לא יודעת מה להראות קודם, פרוייקטים שלי עם ליה, מתנות ששקדתי עליהן  כל השבוע או אולי לפרסם מתכונים של מאפים נהדרים וטעימים במיוחד שנאפו במהלך הימים האחרונים.
החלטתי להתחיל במשהו קטן. בסופ"ש הוזמנתי למסיבת BABY SHOWER של אחת המכרות שלי, אותה בחורה שתפרתי עבור בנה את השק לצעצועים. וכן, היא חגגה יום הולדת שנה לבנה הבכור לפני כמה שבועות ומפצה לבנה השני בשבועות הקרובים, תקופה מרתקת לפניה.....

מעבר למתנה לתינוק שטרם נולד, מקובל להביא למסיבה שכזו גם משהו קטן לכרסם. החלטתי להביא מאפינס אוכמניות טעימים ומאוד קלים להכנה (מבטיחה מתכון בהמשך). חשבתי שיהיה משעמם להביא את המאפינס בקופסת פלסטיק משעממת, אז החלטתי להגיע למסיבה עם הצלחת שבתמונה (שימו לב לציורים שעל הסרט, מתאים היטב לאירוע):




לצערי הרב משהו קרה בזמן האפייה והמאפינס לא כל כך עלו לי (למרות שאפיתי אותם כבר כמה פעמים בעבר בלי שום בעיה), אולי זה נובע מכך שליה עזרה לי ? (לאאא, אני לא באמת חושבת שזאת הסיבה.....).

בכל אופן, על הדרך החלטתי לעשות הדרכה מצולמת לצלחת המאובזרת, למקרה שתרצו לחזור על התרגיל.
קודם כל תצטרכו:
צלחת חד פעמית מנייר
סרט מבד 
סכין יפנית או סכין אקסל
משטח חיתוך



מתחילים לעבוד. עם סכין החיתוך חותכים פסים לאורך השוליים של הצלחת. השוליים מקווקוים אז אחרי כל 5 קוים חתכתי את הפס.




משחילים את הסרט בחתך שיצרנו ומעבירים בין כל החריצים מסביב לצלחת.




קושרים סרט בסוף הסיבוב. והצלחת מוכנה! עבודה של כמה דקות בודדות בלבד אבל האפקט גדול.





האם זה פרוייקט שתרצו לנסות בעתיד? 




ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...