יום שני, 2 בינואר 2017

חדר משחקים מעוצב

שמתי לב שבכל גני ילדים שהילדים שלי היו בהם, מדי פעם ריעננו את החדרים על ידי הזזת הרהיטים והצעצועים ממקום למקום. החדר מיד קיבל צורה חדשה, למרות שהרהיטים והמשחקים לא השתנו, הכל קיבל חיים חדשים לפתע. החלטתי לאמץ את העיקרון הזה גם בבית שלי, ומדי פעם אני משנה דברים בחדר המשחקים שלנו. שמתי לב שהילדים מתחילים  לגלות צעצועים שכבר מזמן התעלמו מהם, ומבלים יותר זמן עם כל צעצוע נשכח. 
חדר המשחקים שלנו קיבל קצת יותר תשומת לב הפעם מסתם הזזת דברים מפה לשם, התחדשנו גם בכמה מדפים ואביזרי עיצוב. 
וככה זה נראה בכללי. 


נתמקד בפינת היצירה של בתי, שולחן הכתיבה שמולו היא מבלה שעות על גבי שעות. וככה הפינה הזאת נראתה לפני שרכשנו של השולחן.



סידרתי את כל כלי הכתיבה, הטושים והצבעים בצנצנות שקופות. 



ואת הקולקציה הענקית של מחברות ופנקסים סידרתי בסל קטן, שלא יתפזרו בכל מקום. 



עוברים לכוננית חדשה שרכשתי עבור הצעצועים של ליאם. למעשה אלה שתי כונניות, שהעמדתי אחת ליד השנייה, ליצירת פירמידה. 



החלטתי ללכת על מוטיב שחור/לבן/תכלת, אז רכשתי קופסאות איחסון בהתאם.



ועוד תקריב על המדף הזה.



וכוננית ספרים בתמונה שלמטה לא עלתה לי כלום. ראיתי את המעמד מקרטון הזה בחנות לכלי נגינה, שאלתי את בעל המקום אם הוא צריך את זה, והוא אמר "שלך!". לקחתי אותו הביתה, עיצבתי אותו מחדש, והפכתי אותו למעמד לספרים. אפרסם בנפרד את כל המהפך ברשומה נפרדת.



והנה עוד כוננית, שעומדת ליד שולחן הכתיבה של ליה. על המגש מעץ ליאם מרכיב יצירות מלגו. במקום שהחלקים הקטנים יתפזרו בכל הבית, הם תמיד עוברים למגש בסוף ההרכבה. מה גם שהמדף מתאים לגובה של ליאם בצורה מושלמת, והוא יכול להרכיב את הלגו בעמידה. ואם תרצו טיפ להרכבת לגו ביעילות וללא בלאגן, תקליקו כאן. 



בפינת החדר ניצב לו הלוח שלנו. הוא דו-צדדי. מצד אחד לוח לבן, ומצידו השני לוח גיר. 
מתחת ללוח אנחנו מאחסנים לגו דופלו. קניתי עבור הסט הענקי הזה סל ארוג מהמם, שאני מאוד אוהבת.




וזהו. אם תרצו שאני אכתוב על התוכן של כל הסלים והקופסאות שלנו, תכתבו לי בתגובות או בעמוד הפייסבוק שלי, ואשמח לפרסם בהמשך. 

לקריאה נוספת:

כיצד לאחסן צעצועים

והצצה לחדר המשחקים שלנו מלפני כמה שנים.


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...