יום רביעי, 4 בינואר 2017

סדנת איפור לילדות

לפני כמה חודשים, בתקופת החופש בבית הספר, חברה של ליה הגיעה אלינו לביקור ליום שלם. למרות שהבנות כבר בנות שבע, ויודעות להעסיק את עצמן ללא התערבות ההורים, עדיין רציתי לארגן להן איזו הפעלה או יצירה כייפית.  


לגמרי במקרה, כמה ימים קודם לכן, עשיתי סדר במגירת האיפור שלי, ושמתי בצד את כל האיפור שאני כבר לא משתמשת בו או כזה שפג תוקפו. החלטתי שהלפיי-דייט עם החברה הוא הזדמנות נהדרת לעשות יצירה שכבר מזמן הייתה לי בראש.


אז לקחתי מגש, וסידרתי בתוכו את האיפור, קישוטים, מכחולים, נצנצים ודבק. 


הוספתי גם צבעי מים, בתור פודרה/סומק/צלליות.



ציירתי על דפים גדולים פנים, של דוגמניות/לקוחות של סלון האיפור שלנו. 


והזמנתי את הבנות לשולחן היצירה. והן כבר עשו את שלהן.


וזהו להפעם. נתראה ברשומה הבאה.

מוזמנים לעמוד הפייסבוק של "אמא עם המצלמה", עולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


 

2 תגובות:

  1. רעיון מגניב ממש!!! בהחלט ינוסה, בלי צבעי האיפור הדמיוניים שלי

    השבמחק
  2. רעיון מגניב ממש!!! בהחלט ינוסה, בלי צבעי האיפור הדמיוניים שלי

    השבמחק

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...