יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

טיול ביפו עם ילדים

אני מאוד אוהבת את יפו, הרחובות, האווירה והתחושה של חו"ל כשמסתובבים בין כל התיירים. כשביקרנו בישראל בספטמבר האחרון, החלטנו לקחת גם את הילדים ליפו העתיקה ולחוות אותה שוב ביחד, בתור משפחה.
קודם כל עצרנו לארוחת צהריים, במסעדה ממש חמודה ולא יקרה שמציעה אוכל בריא וטעים loveat
לילדים הזמנו את המנה שבתמונה למטה, נראה כמו ארוחה ביתית לכל דבר, בדיוק כמו שהילדים שלי אוהבים.

בעלי הזמין לעצמו מנת בריאות של אורז אדום עם הרבה דברים טעימים בפנים ומיץ סחוט טרי.

ואני הלכתי על המבורגר עוף עם רוקט טרי, עגבניות קלויות, מלפפון חמוץ, איולי עשבים שמן זית ובצל. וזה היה טעים! בתמונה של ההמבורגר לא רואים טוב, אבל ישבנו עם הנוף למרינה, גם טעים וגם מהמם!

אחרי ארוחת צהריים מזינה ביותר, הלכנו לטייל ולחקור. מה שהכי משך את עיניינו היו כל החלונות והדלתות של יפו. כמה יופי בכל מקום ובכל רחוב!

וכמובן הרחובות הקסומים. כמה אופי!

ביום הטיול היה חם, ואפילו חם מאוד! לכן עצרנו להפסקת התרעננות, וקנינו גלידה (במחיר מופקע יש לציין) בקיוסק ברחבה המרכזית.

ובזמן שסיימתי את הברד שלי, הילדים רכבו על הגמל ממסעדה ממול.

והמשכנו הלאה.

כשהגענו לגשר המשאלות, חיפשנו את המזלות של כל בני המשפחה.

צילמנו עוד כמה סלפי משפחתיים, חזרנו למרינה ובחזרה לאוטו. כל הטיול לקח לנו בערך שלוש שעות, יותר מזה קשה מדי ביום חם. אבל חזרנו הביתה מלאי סיפוק ומלאי השראה. ואפילו התיישבנו ליצירה בעקבות הנופים של יפו. ועל כך ברשומה הבאה.

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.