יום ראשון, 31 בינואר 2016

פאזל באורז - ילדים לומדים מספרים

קופסה סנסורית עם אורז, זה לא דבר חדש. אבל כשזה עובד, זה עובד! לדוגמה כאן, או כאן. אבל תמיד אפשר לחדש, לשנות ולהוסיף. הפעם, שילבנו את האורז עם פאזלים של מספרים. גם מוטריקה עדינה, גם לומדים מספרים, וגם מגרים את החושים שלנו. והכל בקופסה אחת עם אורז.



אבל לפני כן, אני רוצה להראות קופסה נוספת, בה אני שומרת את כל המשחקים הקטנים בנושא חשבון ומספרים. יש פה הכל מהכל, מגנטים של מספרים, דומינו, מקלות בגדלים שונים למדידה, פאזלים מסול (של מספרים ושל שעון) וכל מני חפצים זהים קטנים, אותם ניתן לספור ולמיין. ברגע שאני רוצה להציע לילדים משחקים בנושא מספרים או חשבון, אני שולפת את הקופסה, ומוציאה משם את ההפעלה שתיכננתי להציע להם. לילדים אין נגישות לקופסה זו, כדי שהדברים לא ילכו לאיבוד ולא יתפזרו בכל הבית (ואני סומכת על הילדים שלי שיעשו את כל הנ"ל). 



ועכשיו למשחק שלנו. החבאתי בתוך האורז מספרים מאחד הפאזלים.



ליד הקופסה סידרתי את החלקים החסרים של הפאזל.



וליאם התבקש למצוא את המספרים החסרים, ולאחר מכן לסדר אותם במקום הנכון.



פשוט ומהיר. 

ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...